Zeynaydin şuan 34+0 haftaya girdim. İlk tek ayak şişme şikayetini 29. Haftada yaşadım. Bilekte lenf ödem oluşmuş dediler ultrasonla renkli doppler baktılar. Zaten ultrason doktoru sonuca bakıp damarlarda sorun yok diğer ayakta kısa süre içinde şişer dedi bir hafta sonrada diğer atağım şişmeye başladı.