Zeynaydin 28+5 olduk, sağ ayağım dışında ödemim yok. Sol normalken sağ ayakta baya baya şişme oluyor. Kalp damara gözüktüm, pıhtı söz konusu değil dedi. Aynı durumu yaşayan varmı?
anneyim9 Zeynaydin benimde iki ayağım şişiyor ama sol ayağım daha çok şişiyor ben hiç sormadım doktora sorun teşkil ediyormuymuş bu durum
Annekuzusu123 Zeynaydin bende hastanede yatıyorum 2 haftadır benimde hastane sürecinde sağ ayağım daha çok şişti sola göre ama genelde hareketsiz kalıyorum ona bağladım yinede hangi bölüme gitmemiz gerekiyor bende gideyim
Zeynaydin Dilsah02 tek ayak şişmesi sıkıntılı bulunuyormuş maalesef ama kalp damar sorun yok dedi yinede doppler çektireceğim
Zeynaydin Annekuzusu123 ben her gün yüzüyorum ve hareketsiz olamama rağmen gözle görülür baya fark var şişme konusunda
Zeynaydin H2001e iki aydır falan bu durumu yaşıyorum. Gebelik zehirlenmesi değilde pıhtılaşma olabilir dendi fakat kalp damar pıhtı söz konusu değil dedi
leylasinan Zeynaydin ben yürüyüş yaptığım zaman şişiyor ama uzandığımda 2 gün içinde odemim yok denilecek kadar azalıyor
H2001e Zeynaydin benimde ciddi ödemin oldu ayaklarımda biranda protein kaçağı çıktı idrarda bence bakılması gerekti
Annekuzusu123 Zeynaydin enfeksiyon sebebiyle teşekkür ederim canım bana varis çorabı ve kan sulandırıcı başladı
deryakrgz Zeynaydin böbreklerinize de bir baktırın. Benimde sağ ayağım sola göre daha çok şişiyordu sağ böbreğimde büyüme olduğunu öğrendik..