cansucmrt Kızlar 13 haftalık hamileyim dün 2li tarama testi yaptırdım doktor kan ve idrarda istedi idrarımda enfeksiyon ve protein yüksek çıkmış benimle aynı sorunu yaşayıp ve bunu iyilestirmis birileri varmı
Herseydenbiktim cansucmrt Benim idrarda fazlaca enfeksiyon vardı kana da hafif sicramisti. Şase vermisti geçmedi 3. Keredir ictim yine geçtiğini düşünmüyorum enfeksiyonun ama protein için bilgim yok maalesef çok geçmiş olsun🎀
Edolf cansucmrt benimde yüksek enfeksiyon çıkmıştı hatta bu yüzden idrarımda kan da çıkmıştı idrar yolu enfeksiyonu olduğunu tespit edip fitil verdiler ve bir haftada geçti