dilnvr Ben erken gebelik testi ile adetimden 2 gün önce yaptım bir de unutup akşam yaptım ve negatif çıktı ama içimden hamile olduğunu biliyordum, belirtilerin hepsi vardı. O yüzden adet günümü bekledim 2 gün gecikince sabah ilk idrarla yaptım bu defa pozitif çıktı ve gittim hemen kan verdim o da pozitif. Siz de acele etmeyin bekleyin. İnşallah gönlünüze göre olsun. Güzel haberler alırsınız inşallah 🙏🏻