Seherr Semuss ben özele gidiyorum canım ama testlerimi devlette yaptırıyorum özeldeki doktorumda öyle istedi para konusunda sıkıntı yaşatmıyor bana zaten testlerde en iyisi devlet hastanesi benim tanıdığım perinatolog var testlerimi ona yaptırıyorum
cennetzeynep Semuss ilk defa duydum insallah ole bisey yapmazlar bende carsamba günü gidecem ikili test icin
Semuss cennetzeynep yaparlarsada kendileri bilir para icin ben sadece para kaybederim . Ama hakkımı da helal etmem . Bende Çarşamba falan gitmeyi düşünüyorum belki cinsiyetini de öğrenirim diye biraz ağır alıyorum 🤭
cennetzeynep MENUR olabilir asiri duygusal biriyim zaten bi sknti basiyo bi aglama isteği degisik duygular içindeyiz 🙁🙁
Min_nak Bizde 12 olduk.. bulantılarım falan kalmadı şükür yani en azından beni etkileyecek kadar.. fakat kanamam oluyor benim düşük riskim var habire uzanmak hergün progestan hap ve iğne yapmak zorundayım malesef.. her ne kadar bebeğim iyiyse de yine de kanama olunca bi tedirgin oluyorum.. onun dışında bi sıkıntım yok çok şükür.. bizde cuma yapacaz ikli testimizi devlet olduğu için cinsiyet öğrenmede biraz gecikeceğiz gibi..😏😏
Berra16 Ben de varım 12+0 🙋2 Mart'ta randevum var bakalım cinsiyeti öğrenecek miyiz tam 13 haftalık olacak o zaman