birbenben İki gün önce doğum yaptım göğüslerim taş kesildi ateş gibi yanıyor ama süt gelmiyor elektrikli pompa ile de gelmedi bebeğim çekiyor ama süt gelişi yok ne yapabilirim
surprizbebekkk birbenben sıcak Su ile masaj yap ve hem bebege tuttur hemde kendin sağ sürekli inecektir inşallah
ipekmom_ birbenben hastanelerde daha kapsamlı sağım makineleri oluyor onları deneyebilirsiniz, birde doğum yaptığınız hastanede emzirme danışmanı varsa başvurun mutlaka, genelde onlar o makineleri kullanıp doğru bilgisi veriyorlar. Eğer sütünüz yoksa bestlak damla öneririm baya etkili
diyetisyen1anne denemeye devam et, masaj yap. Süt gelmese bile emzir, pompayla sağıma devam et. Sakin olmaya çalış, kaygılanırsan süreci geciktirebilirsin. Bol su iç