Tazeannecix Kızlar selaaam, Sivilcilenmeniz çok oldu mu? Ben 10+5teyim. Henüz cinsiyetimiz de belli olmadı. Çok aşırı diyebilecek sivilcem yok ama normale göre biraz fazla çıkıyor yüzümde. Sinir bozucu oluyor. Sizde de öyle mi?