Yldzzzzz Merhaba, tekrarlayan gebelik kayıplarım var Barış Büke’nin bu alanda başarılı olduğunu yorumlardan okudum. Gidenler var mı?
tgctinaz Yldzzzzz Yldzzzzz ben gidiyorum. İlk kaybımı yaşadıktan sonra kendi doktorum bile kontrole çağırmazken kırkım dolunca kendisine gittim ve sonrasında süreç ilerledi şimdi gebelik sürecimi de beraber yürütüyoruz ben çok memnunum
ilaydasokman Yldzzzzz 14 haftalık hamileyim Barış hocanın takipli hastasıyım , bir düşük öyküm var ben kendisinden çok memnunum