ozgul__ kuboss55 bu nub felan dedikler var ya hem kese şekli hem bebişin durma şekline göre yorumluyorlar o yorumlamalara göre kız duruyor
Yagmustoprak1 -hul-ya Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bizde 12+3 üz sizce cinsiyeti ne bizimkinin🫶🏻
Yagmustoprak1 -hul-ya 16. Haftada randevumuz bakalım ben hep kız istiyodum ilk bebeğim sağlıklı olsunda erkekteeee olur💖