Kızlar bir şey sorucam. Gebeliğimi öğreneli 5 gün oldu henüz kadın doguma gitmedim. İlk öğrendiğimde beta hcg 2990 çıktı kac haftalık olduğunu bilmiyorum haftaya doktora gitcem. Dün akşamdan beri karnımda agri başladı. Tedirgin oldum açıkçası. Normal mi bu agri?