Ruh halim çok değişik 33. Haftadan beri erken doğum riskim vardı evdeyim yatıyorum son hamileliğim bir daha hamile olmucam hem hemen doğsun istiyorum hemde son haftam tadını çıkarayım bir daha içimde bu tekmeleri hiç hissetmicem zaman geçmiyor gibi ama bir yandan da 36+1 olduk daha erken gelmezse 14 Ağustos’ta kavuşuyorum yalancı sancılar geliyor aha geliyor diyorum puff ağrılar kayboluyor ahh ahh şuan elim ayağım boş tel. Da vakit geçiriyorum yarın tel. Alamıcak kadar meşgul olucam sizler nasılsınız ??? Benim ruh hali 🥰🥹😬🥺🥴🫣🥳