Selam kızlar 25 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim eşimle kan uyuşmazlığımız var ben negatif kan grubum eşim pozitif ilk gebeliğimde iğne olmuştum.
Konu için doktorla görüştüğümde iki tane iğne olmam gerektiğini söyledi bir hamileyken olunuyormuş birde doğumdan sonra olunuyormuş 5 sene önce olmuştum iğne ama iki tane mü oldum hatırlayamadım ikinci gebelik içinde mi aynı şekilde iğne olunacak bilgisi olan var mı acaba ?