
Kızlar bunu dün doktor verdi beta pozitifleşince kullanamaya başla dedi günde 2 kez sabah akşam. Ama üzerinde vajinal yolla kullanım diyor bu ilaç hem ağızdan hemde fitil şeklinde mi kullanılıyor bilgisi olan var mı. Benim anladığım her ikisi için de kullanılıyor ama garanti olsun diye sormak istedim. Fitil şeklinde kullanmak istiyorum kafama göre kullanabilir miyim?