Doktora gidin mutlaka. Beta değerinizin düşmesi gerekiyor. Düzenli takip istiyor doktor. Sıfırlandığını görene kadar betanın. Ben 2 kez kimyasal yaşadım. Birinde gecikmenin 12. Günü, diğerinde gecikmenin 15. Günü kanamam başlamıştı. Önce lekelenme şeklinde bir kaç gün önceleri belirti vermişti regl geleceğine dair