2kizannesi30 madem sonucu ne olursa olsun bebeğini kucağına almak istiyorsun bence söylemeliydin. Bazı şeyleri yaptırmak istemediğini söyleyebilirsin. Her doktor aynı olmuyor. Arkadaşıma ısrarla şeker yüklemesi ve karnından sıvı alınması önerildi (demek ki gerekli görülmüş) .. benim ikili testim orta risk çıkmıştı fetal dna önerisinde bulundu ama bi baskı göremedim sonra üçlü yaptırdım temiz çıktı temiz çıktıktan sonra kimse bi baskı yapmadı yapamaz da yani ama onda da risk olsaydı elbetteki yaptırmak zorundaydım gerekli testleri . Doktorların da görevi bu gerekli tedaviyi uygulamak zorundalar emin olun onlarda size kan sulandırıcı vermeye bayılmıyordur. Varis doğuma engel değil ama ciddi komplikasyonlar yaşayabilirsiniz . Pıhtı atma riski oluyor , pıhtı akciğerinize atıp hayatınızı da tehlikeye atabilir dakikalar içinde müdahale edilmesi gereken acil bi durumdur bu . Bebeğinizin de yetersiz beslenmesine neden olabilir pıhtılaşma bozukluğu falan varsa . Asıl erken doğum riski o zaman oluşur . Ben olsam bunları doktora söylemediğim için daha çok stres olurdumm. Herkesin düşüncesi farklı tabi sonradan söyleyeceğim diyorsunuz umarım kullanırsınız verdiği ilaçları sağlıklı kolay doğumunuz olsun inşallah