Ayhande kızım 1 yaşında, ilk topuk kanını da aldırmadım, ikincisini de. Hamileyim diğer bebeğimde de aldırmayı düşünmüyorum. Yok hastanede alacaklarmış, bunu sağlık ocağı kabul etmiyormus bir daha sağlık ocağında delik desik edeceklemis çocuğu da. Biraz karşı çıkıyorlar, 1-2 belge imzalatıyorlar, reddedebiliyorsunuz.