Hanimeller Dün geceden. Başlayan bi bel ağrısı var hiçbir pozisyonda oturma yatma gezme vesaire rahatlamıyor doktora gitmem gerekır mi
diyetisyen1anne eşlik eden kanama yoksa pek de ciddi olmayabilir. Gün içinde hareket durumunuz nedir? yatarken hangi pozisyonda yatıyorsunuz? yatarken bacaklarınız arasına yastık koymayı ve gün içinde dik durmayı deneyin. Yapmıyorsanız egzersizler yapın.
Hanimeller diyetisyen1anne kalktım yürüdüm oturdum yattım bacak arasına yastık koydum yok geçmiyor devamlı bi ağrı var sanki adet olacakmışım gibi birlikte bi kanamam yok. Çok şükür
Schaden Benim de 14-15. Hafta gibi bel ağrım başladı herkes daha erken çocuk küçük bu kadar ağrımaz diyodu. Şu an 25. Hafta olacağım daha da arttı ağrılar. yattıktan sonra zor kalkıyorum :/ herhangi bir ilaç da kullanmıyorum ağrıya yönelik.
Hanimeller Schaden aynısı benım de kemiklerim ağrıyo kasık ağrısı çok arttı bazen yürümemi çok zorlaştırıyor 18+3 deyim bana da herkes çok erken diyor ama geçmiyor