Canım benim sana şöyle bir tavsiyede bulunabilirim, hamilelik ile alakalı birşey düşünme kendini başka şeylere odakla. Ben çok kafaya takmıştım evleneli tam 4 sene oldu şuan 10 haftalık hamileyim ve hiç korunmamıştım 1 düşük 1 de meleğim var 34 günlükken kaybettik. Ne iğneler ne ilaçlar kullandım ama asla fayda etmedi aksine psikolojik olarak bana daha çok zarar verdi.(şahsi fikrimdir) çalışıyorsan işine odaklan başka şeylere yönel Rabbim en güzel zamanda kucağınızı doldursun Rabbim isteyen herkese versin.🫶🏻❤️