ozlem0696 çok normal yanlız değilsin☺️ bilindik genelde duyduğumuz belirtiler olmayınca tedirginlik oluyor ister istemez. Ama her gebelik farklıymış. Yaşayınca anlıyorsun. Ben doktoruma neden midem bulanmıyor dediğimi hatırlarım😂 zorla neden kötü olmak istiyorsun demişti😂 seninde farketmediğin bir belirtin vardır. Mesela bnm ayaklarım çok sıcaklaşır bazı günler. Bende de ayak yanması gibi belirti var.