Myworlddd Ben ebe olarak yorum yapmak istedim.Canım beta değerlerin çok güzel artmış, bu gayet iyiye işaret. Halsizlik, tek taraflı hafif ağrılar çok normal, özellikle tüp bebek sonrası vücut zaten hormonlara tepki veriyor. Kanama, şiddetli ağrı ya da ateş olmadıkça panik yapma. Pazartesi doktor kontrolünde kese görünürse için rahatlar. Şu an her şey yolunda gibi 🌼