Kızlar bugun keseye bakmaya gittik ama görünmedi malesef daha kücük oldugundan mı? Betam 29/120/300 aralıkta cıkmıstı. En son 31 temmuzda 300 dü rahmim tersmiş ondanda göremedi doktor ama idrara sıkışık gel dedi yine girtim görmedi haftaya kaldı benim iş. Bugun kanıma bakacak tejrar sonuc cıkmadı daha bende tedirgin oldum :(