Asla korkmayın, benim ilk gebeliğimde 5,65 çıkmıştı 2. Trimestra girmek üzereydim doktor işte bebeğin beyni gelişmez şöyle böyle dedi korkuttu ağladım, o doktoru bırakıp önce devlete gittim sonra ilk gebeliğimi ve şuanki gebeliğimi takip eden özelde ki doğum doktoruma gittim her ikisi de sorun olmayacağını ve bu değerinin ilaç gerektirmediğini söyledi zamanla düşüyor dediler 2. Trimestrda ve öyle de oldu şuan da 2,89 doktorum hiç önemli değil dedi, troit hastalığın vs yoksa takip et merak etme 🥰