Yavuzzynpmhra şeker olsada diyet yapmak gerekiyor zaten bende dikkat ediyorum da ölçümlerimde iyi çıkıyor şekerim yok bazılarında genetik oluyormuş su fazlalığı, peki siz normale dönmesi için bişey yaptınız mı kendiliğinden mi düzeldi? Birde kaçıncı haftadaydınız kusura bakmayın biraz fazla soru sordum 😅