[silindi] evliliğimin ilk zamanları da öyleydi aslında ama ben sonradan boş gebelik yaşadım kürtaj falan oldum ondan sonra düzeldi, daha doğrusu ben ona bağladım ama son 2-3 senedir düzenli hacamat yaptırıyordum onunda etkisi olmuş olabilir, yaşın vermiş olduğu bi oturmada olabilir ama 14 yaşımdan beri öyleydi hadi kışın neysede yazın felaket oluyor 🥲