Merhaba kizlar bugünle beraber 18+5 oldum, yaşadığım ilçedeki gebelik okulunda yarimşar saat yürüyüş önerdi ebe bana ben gün içinde çok hareketsiz biri değilim titizlik hastalığım var ve simetri hastaligim var. Oyuzden aslında epey hareket ediyorum bunun haricinde sizce önerilen gibi yürüyüş yapmalimiyim ? Bazen temizliğe çok kaptirdigim oluyor ozaman karnım acidigi an uzanıyorum sizler spor yapiyormusunuz önerileriniz nedir ?