Sibelevcii ben yaklaşık 30-31. Haftamda çok yoğun yaşadım inanılmaz bir akıntı geliyordu kaşınıyordu kaşıdığımda şişiyordu kıpkırmızı oluyordu vajinam baya peynir gibiydi akıntım da doktorum krem ve fitil yazdı kullandım düzenli kremle güzelce içini temizliyordum sonra baya bi akıntım oldu son fitilin üstüne korktum acile gittim orda da alttan muayene sırasında biraz temizlediler sonrasında doktorumun verdiği kremle her sabah her akşam temizliyordum pamuk yardımıyla ıkınarak içerideki mantarlı akıntıyı çıkartıyordum rahatlıyordum bol bol yoğurt ve kefir tükettim şekerli şeyler yemeyi bıraktım mantar tamamen gitti normal akıntım bile olmuyordu şuan 34 haftamdayım yine biraz akıntılarım başladı ama buna şükür diyebileceğim kadar az