Demirss2023 Kızlar bugün 38 haftaltığım doktor kontrolünde 1 cm açıklığım varmış doktorum bol bok yürüyüş yap dedi sizce ne kadar sürede açılmam ilerler artık doğum olması gerekiyor iri bi bebek olduğu için doktorum masajda yaptı
Aleynanaz Demirss2023 bana 38+6 da hiç açılma yok denildi ama sürekli yürüyüş yaptığım için gece 3 ten 8 e kadar 3 cm açılmam oldu
Demirss2023 Selim_Alparslan ay inşallah ya akşam yürüyüşe çıkıcam evde hiç durmuyorum ama hayırlısı inşallah 🙏🏻
Melek-akckaya21 Demirss2023 Bişey sormak istiyorum bu kaç gündür rahimde aşırı ağrı ve baskı var en son kontrole gittiğimde doktorum magnezyum kullan demişti ama hiç faydası yok bildiğin genital bölgenin içi ağrıyo acaba doğum yaklaştı diyemi yada boyke olan varmı 36 haftalığım
Demirss2023 Melek-akckaya21 bendede aynıları oluyordu halada oluyor bebek kanala yerleşiyor sanırım iyice benimki o yüzdenmiş öyle bişey olabilir