18+1 haftalık hamileyim doktorum kan tahlili istedi ve kanımda lökasit maksimum 11 olması lazım iken 14 çıkmış bu normal midir ? 2.hamileliğim bir kızım var aslında ama nedense bunda ekstra bir evhamlıyım özellikle anne karnında ölümlerden her şeyi araştırıp bakıyorum karnımda da hareketi hissediyorum ama hala içimden diyorum ki acaba bağırsak hareketimi hissetmiyormuşum aslında falan anlam veremiyorum bu evhamlığıma