PapatiA benim belirtilerim olmuştu pembe bi akıntı şüphelenip test yaptım pozitif çıktı belirgin şekilde sonra doktora randevu aldım gitmek için onu da bi kaç gün sonraya verdi ama pembe akıntı bu sürede devam etti benim kesilmedi hiç sonra doktora gittim sabah bhcg çok düşük çıktı 9 çıktı öğleden sonra da kanamam geldi doktor dedi kimyasal olmuşsun kimyasalda da yumurta ve sperm birleşiyor ama rahime tutanamıyor bildiğim kadarıyla öyle düşük oluyor sonra