Merhaba arkadaşlar forumda çok fazla bilgi olmadığı için bilgilendirme için yazmak istedim.
Şu anda yaklaşık 25 haftalık hamileyim. Hem Süleyman Yalçın şehir hastanesine gidiyorum arada da Çamlıca medipol Saniye Sedef Binöz e , şehir hastanesinde de Gül Demirtaş a, iki doktor da gayet iyi. Şehir hastanesinde de süreçler hızlı ilerliyor hastanede muayene sırası olsun kan sırası olsun hızlı geliyor. Onun dışında yine şehir hastanesinin gebe okuluna gittim geçen hafta , çok tatlı bir doktor hanım vardı güzel güzel konuştu. 2 tane eğitimleri varmış emzirme ve doğum öncesi hazırlıktı sanırım. Onlara 30 uncu haftadan sonra gideceğim. Bunlar dışında Normal doğum daha çok istiyorlar tabiki , normal doğum da tek kişilik odaya alınıyormuşsunuz doğum herşey tek kişilik odada oluyormuş, eğer durumunuz çok şey değilse refakatçi almıyorlarmış yanınıza ama doktorlar sürekli geliyor vs dedi. Onun dışında pilates topu , sıcak su küveti tarzında uygulamalar varmış . Normal doğum sonrası da iki kişilik odalara alınıyormuşsunuz herşey yolundaysa da 1 gece kalınıyormuş zaten , yine doğum sonrasıda bir tane kadın refakatçi alıyorlarmış sadece, ama eşiniz 15 dk sizi ve bebeği görmeye geliyormuş. Eğer sezeryan olması durumunda da zaten ameliyathane ve iki kişilik odaya geçiş şeklindeymiş. Bilgilerinize doğum yapan arkadaşlar da tecrübelerini paylaşırsa güzel olur.