Eda9698 Kızlar son adet tarihim 10 Temmuz beklenen adet tarihim 12 Ağustos gibi 4.testim yine silik çizgi görüyorum dün kan testi verdim beta 0.35 çıktı ama çok erken olduğu için kanda düşük çıkıyor olabilir mi daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu. Görselini eklediğim test bu sabah ilk idrar ile yaptığım test [https://mutluresim.com/images/2025/08/01/XA8ygP.jpeg](https://)
Yusufunannesi_ Eda9698 idrardan önce kanda ölçülebilir düzeye geldiği için beta hcg, idrarda pozitif olup kanda negatif olması gebeliğin olmadığı, testin yalancı pozitif verdiği anlamına geliyor. Adet dönemine de varmış daha biraz daha bekle bence.
Yusufunannesi_ Eda9698 amiiiiiin inşallah 🤲🏻 Rabbim gönlündekinin en hayırlısını nasip etsin inşallah 🫠
Nevagibi Eda9698 çok iyi anlıyorum seni zaman geçmek bilmiyordur ama negatif çıktıkça strese girersin en azından 1 hafta test yapma bekle
Eda9698 Nevagibi doğru söylüyorsunuz en iyisi hiç düşünmeden beklemek gibi görünüyor inşallah hayırlısı kolaylıkla nasip olur isteyen herkese ☺️
Mineldeva0 Kızlar çıldırıyorum lütfen bakın bat 6 18 temmuzda çatlatma iğnesi yaptım şimdi test yaptım böyle çıktı duratest https://hizliresim.com/7t8ft6v
Eda9698 Mineldeva0 Benimkide bu şekilde inşallah ikimizinkide pozitiftir ama benim beklenen adetime daha 10 gün var kan verme imkanınız varsa bir kan verin bence