Kızlar sorup sormamak arasında kaldım. Sorum saçmamı onuda bilmiyorum 🙈😂
5ile 7. günler arasında döllenme oluyormuş. Benden de 5. gün böyle şeffaf kokusuz sıvı gibi birşey geldi (mideniz bulandıysa kusura bakmayın lütfen 🙏🏻).
Hemşire arkadaşıma sordum döllenme olabilir ama devamının gelmemesi lazım, gelirse eğer enfeksiyon olabilir dedi. Bende takip ettim sadece o gün bir kere oldu başka gün olmadı.
Kan vermeme daha var maalesef ve çok heyecanlıyımm..
Acaba gerçekten tutmuşmudur yaa 🥹🥹
Başına böyle bir şey gelen oldu mu ??