Çok heyecanlıyım bi yandan da gerginim ayda bir defa gidince acaba bi sorun var mı ya bişey olursa hissetmezsem tedirginliği oluyor ultrason ekranında minik kıpırdayan bedenini görünce şükrediyorum inşallah görebilirim cinsiyetini ve doktorum inşallah yanılmaz pasta kesicem kendi aramızda dmdkdhdjdkd çok heyecanlıyım söyleceklerim bu kadar bide önerileriniz varmı girmeden çikolata yemeyi düşünüyorum ama