İlk hamılelıgımde 39 da su azalması bebegın gelısımı yavaşlamıştı kontrole gıttım 2 cm açıklık var yatış verelım dedı gece doğum gerçekleşti 2. Hamılelıgımdr de 36 suyu çok azalmıştı 1 hafta sonra ıcın yatış günü verdi hastaneye gıttıgımde 5 cm açılmam vardı ama ben sancı felan çekmedim verdıklerı sunı sancı ıle bıraz oldu öğlen de dogum yaptım yanı ıkısınde de herhangi bır belırtı yaşamadım Sımdı 3. Ye hamıleyım 32 olduk bunda ne olur bende Bılmıyorum