38 de planlı doğumum var 32 aspirini kesmemi oksapar 4 bn olana devam etmemi söyledi 38 çok olduğu için erken kesince sıkıntı yaşarmışım diye korkuyorum. Kan pırtılaşmam var ve 2 kez kalp durması yaşadım bu yüzden sizin doktorunuz kaçıncı haftada bırakmanızı söyledi . 36 kadar kullanmayı düşünüyorum.