35+1’de normal kontrol edilirken, doktoruma vajinismusum nasıl vajinal doğum yapıcam dedim. O da beni alttan muayene etmek istedi.
İlk bir parmak soktu yanma hissettim. Vajinal açıklığında sorun yok dedi. Sonra iki parmağını soktu. Bayağı bi ileri ittirdi canım öyle yandı ki. Bir nevi çatı muayenesi gibi bir şey oldum. Vajinal doğuma engel bir şeyin yok. Her şeyin normal dedi. Vajinismusu yenme denemeleri aşamasında gebe kaldım ben. Hymenim tam bozulmamıştı. Doktor elini çekince hafif pembe kan geldi. Hymendir diye düşünüyorum.
Ama bu muayene beni mahvetti. Resmen vajinamda efsane bi acı ve yanma hissettim. Nedeni vajinismus olmam mı yoksa herkesin ki böyle acıyor mu :(