Nevagibi bende pcos vardı eşimde varikosel nuksetmisti ameliyat dedi doktoru tekrardann. Benim de adetlerim iyice düzensizlesmisti. İlk hamileligim yumurta geliştirici hap ve çatlatma iğnesi ile olmuştu böyle olunca yine öyle olur diye düşündük. Ayriyetten tayinciydik sürekli ev topluyordum koli kaldırıyordum ilişki bile olmadı doğru düzgün haftada 1 falandı yani 😄 taşıma firmasiyla çok sorunlar yaşadık aşırı sinirlendim stresliydim , yeni geldiğimiz ilde ağır kimyasallar ile temizlik yaptım çelik kapı kaldirdik eşim annemle beraber. Yatak odası dolabını kurduk. Halı yikadim 😄 ağrı kesici dolorex içtim 3-4 kere ve en son Nisan’da adet olmuştum biz temmuzda taşındık. Yani imkansızdı resmen. Sonra bir gün canım aşırı soslu Hatay usulü döner ve yanında acı biber istedi ki normalde acı asla yiyemem. Görümcem test yapsana dedi bende yok ya ne hamileliği dedim ama yine de yaptım çift çizgi çıktı direk. Ama hala inanamadim. Bir kaç gün sonra kan verdim 4000 çıktı biz şok. 3 gün falan sonra doktora gittik son adete göre 12 haftalık olması gereken hamileliğim 4 haftalık çıktı 😄😄 aşırı bir geç döllenme olmuş. Rabbim cidden ne zaman nasip ettiyse o zaman oluyor