Dezehs canim oncelikle saglikla al bebegini kucagina. Sezaryan olmus ve korse kullanmis biri olarak soyleyebileceklerim ; sezaryan sonrasi dikis kontrolune doktoruna gittiginde sor sorun yoksa iyiysen once sal veya eski carsaf keserek yaninda biriyle karnini sar ne cok ski ne cok bol olsun 1 haftaya varmaz zaten iyi hissedersin pesinden medikal marketlerde marketlerde bile satilan cirtli korseler var. Istedigin kadar skip bolaltiyosun ben ondan kullanmistim cok faydasini gordum. Derinin ve organlarinin sarkmasini onluyor daha cabuk toparlaniyor insan. Benim hic karnim kalmamisti dumduzdu. Simdi nasipse ikizlerimden sonra yine korse kullanicam. Insan dogurmamis gibi oluyor.