Fatoskaraaa Merhaba 20 haftalık hamileyim uçak yolculuğu yapmam gerekiyor. Pegasus herhangi bir rapor istiyor mu lütfen bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim
Moz Fatoskaraaa bilgim yok fakat dr dan durum bildirir raporu isteyin kalsın gebe hasta yolculuk yapabilir vs gibisinden artık firma ne istiyorsa ona göre yazdırın dr a
myangelson Fatoskaraaa o haftalarda rapor istenmiyor diye biliyorum. Pegasusun sitesinde yazması lazım oraya baktınız mi?
Fatoskaraaa myangelson evet sitesinden baktım normalde istenmiyor ama doktor raporu bulunmasını tavaiye ederiz diye yazıyordu son dk bir sorun çıksın istemiyorum bende
Fatoskaraaa Fatmandrsv Pegasusla mı yolculuk yaptınız? Birde x-raydan geçerken sorun çıkmadı değil mi?
FundaMustafa Fatoskaraaa ben her iki hamileligimde yaptım 36 kadar olan tek gebeliklerden isteniyor ikiz gebelikte de 32 hafta da isteniyor
Fatoskaraaa FundaMustafa Pegasus mu? Bir sorun yaşamadınız değil mi? Bende bir sorun yaşayacağımı düşünmüyorum ama son dk bir sorunla karşılaşmakta istemiyorum
Fraublt-31111 Fatoskaraaa Ben ordan geçerken söyledim hamileyim beni elle kontrol edin dedim yaptılar
FundaMustafa Fatoskaraaa aynen çok da sokıntı yapmayın kendinize bi kâğıt alın ama hiç bi sorunla karşılaşmadım Pegasus da ankette aynıydı