Yesimbb77 kilo alımından, derinizin gerilmesinden, kaşımanızdan, yeterli sıvı alımı olmamasından vs bir sürü sebeple çatlak olabilir. Genelde sonlara doğru çatlak oluyor karın büyüdüğü için 30 dan sonra yani. İlk gebeliğimde 16 kg aldım yağ kullandığım hiç çatlamadım, 2. Gebelikte 13 kg aldım karnım çok büyüktü biraz çatladım 35 ten sonra