Esnsntrk Adetim 2 gün gecikti.ogleden sonra çıkacak sonuc. Erken gebelik testinde çıkmadı ama adet olacağım günden bir gün önce kahverengi pembemsi az bir akıntım oldu. Yerleşme yeni oldu ondan çıkmadı diye düşündüm. Adet belirtim de yok. Başına gelen varmı
Minasuu22 Esnsntrk Benim bat 6 bir kaç gündür lekelenmelerim oluyor az miktarda dün akşam akşam kan verdim sonuç negatif ilk defa böyle bir şey yaşadım
Esnsntrk Minasuu22 araştırdım biraz 10 gün gecikmesi olup öğrenen de varmış. Yani benim eğer yerleşmek anamasıysa adet günü yerleştir demektir yani bir 10 güne falan anca çıkar sizin de belki öyledir adetinize daha varmış