tugcesakir33 Kaynanam saolsun iki kızımda da herseyimi yaptı pikemi babynest puset örtüsü hersey bu Bebişte te başladı hazırlıklara kızımdan kalan pembiş bebeport vardi onu degerlendirdi süsledi pikesine takım olacak sizde bakın diye attım foto kızlar belki fikir olur https://i.hizliresim.com/EmWBMB.jpg https://i.hizliresim.com/JZ8MMn.jpg
MerveAvc tugcesakir33 bizimki de bi battaniye vaadetti sonra bana naptın örüyon mu dedi yoo dedim aldım zaten bir iki tane dedim he tamam o zmn gerek yok dedi😊
Mehtapsato tugcesakir33 valla kaynanam bi cop bile almadi alcaginda sanmiyorum hic bisey de yapmaz annem desen oda cok umrunda degil ama biraz biseyler yapiyo
dml33 tugcesakir33 cok guzel olms cnm guzel.gunlerde kullanin kaynananinda eline saglik bizimkine desem.o ne derdi 🤣🤣
Damla21koksal tugcesakir33 çok güzel olmus😍bnm kayinvalidem de battaniye minik yelekler hırka falan örmüş birazda alışveriş yapmış pek begenmedim aldıklarını ama yinede teşekkür ettim giydirmem en fazla😍
dml33 Damla21koksal olsn cnm almis yinede 😊giydirmezsn verirsn.birine falan bizimki sesini.bile cikarmiyo
Esba2019 tugcesakir33 canım valla Allah razı olsun kaynanandan benim kaynanam annem şunu bunu aldı deyince alacak tabii diyor kendi daha hiç birşey almadı
Damla21koksal dml33 aynen cnm beklentiyi sıfıra indirdiğinizde hayat daha güzel bi yer oluveriyo😍😅almış almamış kötü almış umrunda olmuyo kendi değerini belirliyo sadece okadar..
dml33 Damla21koksal yani ben beklemiyorum zaten kimseden bişey almam gerekeni alirim getiren olursa sagolsn getirmeyende kendi bilir 😊
Sengulkrgz tugcesakir33 kaynanaya alkissss 😃😃😃vallaha helal olsun masallah nazar degmesin yaptigi da guzel olmiss bayagi hamaratmisss