38+2deyim. Gebeliğin başından bu yana yerleşme kanaması, bulantı, tiksinme, ödem, çatlak kilo alma hiçbir belirtim olmadı 😊 74le hamile kaldım şuan 75-76 arası kilodayım. Bebek 3500 kilo. Bebeği hissedip karnım büyümese hamile miyim anlayamayacaktım düşünün. Bi tek cildim ilk zamanlar aşırı kurudu pul pul dökülmeler oldu yüzümde bir de burun tıkanıklığım çok oluyordu ilk zamanlar. Başka bir şey yok. Maşallah deyin nazar değmesin 🧿😂