Meral_63 Bebislerinizin cinsyetti ne Ocak anneleri olanlar kız bebiş bekliyor bende Ocak annesiyim kız bebiş bekliyorum ☺️💗
Masal2021 Meral_63 bende ocağın sonu gösteriyor ama dogumlarim 40 haftadan sonra oluyo yani şubat başı olabilir benimde kız yüzde 90 dedi kaç haftalıkken ogrendin
babygirl02 Meral_63 bende Allah izin verirse şubat annesi olucam pazartesi günü doktorum tahmin ederiz cinsiyeti dedi 😊
Meral_63 Masal2021 12 haftalık kız dedi 13 haftalık erkek dedi 15 HAFTALIK kız dedi 17 haftalık oldum gitim kız dedi pazartesi günü kontrolüm var yani doktor çabuk çabuk değişmez dedi bakalım hele
Pofidik123_ Masal2021 benimde Ocak 28 gözüküyo doğum 12.haftamda ve 13 de gittiğimde %20 ihtimal erkek gibi dedi bakalım 2 hafta sonra gidicem tekrar tam öğrenemedik daha
Pofidik123_ Masal2021 benimde Ocak 28 gözüküyo doğum 12.haftamda ve 13 de gittiğimde %20 ihtimal erkek gibi dedi bakalım 2 hafta sonra gidicem tekrar tam öğrenemedik daha
Burcu5590 13 haftalık bir hafta sonra kontrolm var dr erkk ismi düşündunuz mu demişti Bi önceki kontrolde ama net değil tahminde bulundu bu sefer ki kontrolde umarım gösterir sabırsızlıkla bekliyorum 😇
Pnrdrsn Meral_63 ben de inşallah Şubat annesi olacağım. Sezaryen olacağı için Ocak sonu da olabilir. Erkek annesi oluyorum☺️
Papatyam_8 Bende Ocak annesi olucam nasipse Ocak ayı ilk hafta gösteriyor yarın cinsiyeti öğrenmek için gidicem herkes erkek diyor ama ben kız hissediyorum bakalım 😅
Mlkktsl @Meral_63 15+3 ocak annesiyim inşallah 🥰 12 haftalıkken %80 kız dedi. 15 haftalık olduk kesin erkek dedi 🫣🥹🤲🏻 tahmini doğum tarihimiz 19 ocak 🥰🤲🏻
AslanKayra Meral_63 12+1 Şubat annesi 🍋🟩randevum pazartesi ikili tarama için gideceğim devlete büyük ihtimal devlette söylemez bir hafta sonra 13. Haftada özele gitmeyi düşünüyorum inşallah öğrenirim 🫠🫶🏻