Ovulasyon testim her gün aynı koyulukta pik çıkıyor bugün 4. Gün hala pik. Bu durumu yaşayan oldu mu daha önce. Ovulasyon testi yaptığım zamanlar olmuştu bi iki gün içerisinde çatlıyordu hep. Araştırdım biraz pcos falan yazanlar olmuş o konuda çok bilgim yok ama sonradan oluşan bi durum mu cuma günü kadın doğuma gittiğimde rahimde yumurtalıklarda da sıkıntı yok demişti başına gelen oldu mu