Onurbanuu Hafıf hafıf agrıyo şiddetlı degıl b12 ıgnesı yapabılırmı ınt karın buyudugu ıcın yazıyor ama sızınde boyle olmuşmuydu acaba camlar acık üşüttüm mü acaba
Melike_mlke Onurbanuu b12 iğnesini bilmiyorum doktorlara danış ama karın ağrısı bende doluyor üşütmüş olabiliriz yani kasıklarım falan da vuruyor bazen