[silindi] Evet canım bende aynı şekilde inan ki , çok zor süreç geçirdim başta ikizdi birisi düşük oldu diğerine bişey olacak korkusu oldu onu atlattım şükür bu sefer ya doğum da bana birşey olur korkusu vardı onu da atlattım ara ara bazen aklıma geliyor . Bende aynı hastanede Koray dumana gidiyorum rahatlatıyor stres yapmıyorum ama çok detaylı incelediğini söyleyemem sadece çok güler yüzlü ve samimi bir doktor