busrax_ Kızlar şunu yaptım da gebelik oldu dediğiniz şeyler var mı? Bu başlık altında paylaşır mısınız 😊
Moz busrax_ kadın için proceive f yada proxyfemin erkek için proceive m yada maxigo takviye kullanımı.Yumurtlama döneminde günde 1 dilim ananas yemek ve 1 bardak zencefil çayı içmek.Sabahları da çörekotlu tarçınlı pekmezden 1 tatlı kaşığı yemek.Faydalı olur inşallah
Bnenebiy53 busrax_ canım 7 ay az kafanıza takmayın gerçekten bak samimi bir şekilde söylüyorum olacak ama benim naçizane tavsiyem hayıt tohumudur ben onu kullandım gebe kaldım yinede internette araştırın isterseniz
visnelicheescake busrax_ Sana şunu diyebilirim ki stresi başımdan attım onu geçtim bundan önceki iki ay ovulasyon testi kullandım onu bıraktım onu kullaninca insana umut veriyor iki ay ovulasyon testi ile olmadı ertesi ay bıraktım adet oldum bu ay da gebe olduğumu öğrendim bence akışına bırakmak ama çok zor sizi anlıyorum 🥹
Tazeanne2016 Stresi en aza indirmek , sürekli yumurtlama günü vs takip etmek daha da stres yaratıyor onun yerine 2 günde bir düzenli ilişki önermişti doktorum , mümkünse anne baba adayı da hafif tempolu egzersiz yapmalı, ağır beslenmekten kaçınılmalı
Tazeanne2016 busrax_ mutlaka haklısın canım ama odak noktanı değiştir emin ol bir çok anne bunu deneyimledi , ben de artık olmuyorsa başka tedaviye başlarız dedim ay kafam rahatladı ve hamile olduğumu öğrendim
Mihrasina_ busrax_ 13 ay uğraştım son 5-6 ay isteğim dahada şiddetlendi ve olmayınca her adet zamanı daha çok ağladım sürekli testler negatif kan veriyorum yok pcos vardı bende bide en son artık rabbim nasip etti geçen hafta öğrendim harika bir duygu rabbim isteyen herkese o heyecanı yaşatsın bol dua et ben çok dua etmiştim gönülden rabbimden iste inşAllah verecektir
busrax_ Mihrasina_ Busraaaakkk Nhrdk Admsarzu simsiyuce dolunaylodos Yesimbb77 bahar8 daslan Hanimeller humahmet yagmurkose maviskokiz kubra344_ bebekle_com visnelicheescake anneolmakisteyenben77 Esrauznn Bnenebiy53 mooommmmyyy Moz Benimadimanne Tazeanne2016 değerli yorumlarınız için çoook teşekkür ederim. hepsi benim için çok kıymetli 🥰❤️ hormon testlerim normal. daha önceden 2 gebelik geçirdim ama olumsuz sonuçlandı. 7 ay geçti son kürtajdan sonra ama bir daha gebelik olmadı. devlete gittim 1 sene olmazsa gel dedi. yarın bir de özele gideceğim. ovülasyonla takip edip her ay pik görmeme rağmen gebelik elde edemedim :(
1begonya Moz canım merhaba erkek için maxigo önermişsin acaba sperm hız için mi kullanmıştınız? Hız da yükselme görmüş müydünüz bende sipariş ettim ama merak ediyorum faydasını hız açısından gören var mı diye bizim ki baya düşükte 🥺
Esrauznn Hormonların iyi olması yumurtalıklar vs hepsi etkili ama cidden en önemlisi stres. Kaç ay denedim olmadı en son doktorum da dedi keskin sirke küpüne zarar derler biraz kafanı dağıt psikolojini düzelt dedi cidden o ay öyle yaptim aman tedaviyle olur ne yapalım dedim o ay hamileydim hep böyle derlerdi inanamazdım öyleymiş inşallah Rabbim isteyen herkese aratmadan versin en kısa zamanda
anneolmakisteyenben77 Ovulasyon testi ile elverişli günleri takip ettim ilişki sonrası ayakları dikip iki üç dakika yattım stres bebek düşünme ana odaklan hayıt tohumu işe yaramıştı birde daha 7 ay çok geç bir süre değil biraz daha bekle bence kendiliğinden olacak şaşıracaksın
bebekle_com Bebek istediğimiz 6 ay boyunca multivitamin kullandım. Doktorun önerdiği şekilde. Hamile kaldığım ay vitaminim bitmişti ve içerik araştırması yaparak proxyfemin aldım kullanmaya başladım bat günü kullanmayı bıraktım. o ay hamile kaldım vitaminin tamamı bitmedi. Denk mi geldi yoksa gerçekten işe yaradı mı bilmiyorum amh düşüklüğü vardı bende busrax_
busrax_ kubra344_ yumurtanız kendiliğinden çatlamıyor muydu acaba. öncesinde yumurta geliştirici kullandınız mı yosa sadece çatlatma iğnesi mi?
maviskokiz busrax_ öncelikle bir problem varsa onu öğrenmelisin tüm testlerini yaptırmalısın bende pcos ve 45 günde bir döngüm vardı kaliteli inositol takviyesi glutensiz beslenme ve hacamat ekstra olarak birgebenin günlüğü infertil jel ve ovulasyon testleriyle çok şükür çift çizgi gördüm
busrax_ maviskokiz benim döngülerim düzenli hormonlarım da normal 2 kere gebe kaldım ama kürtaj olmak zorunda kaldım. 7 ay geçti bir daha olmadı :(
yagmurkose busrax_ canım benim en önemlisi gerçekten kafaya takıp stres olmamak 2 sene korundum korunmayı bırakmadan önce gidip muayene oldum gerekli takviyeleri kullandım değerlerim normale döndü ama yaklaşık 1 sene hamile kalamadım ne zaman tamam olmuyor zorlamanın alemi yok dedim o ay hamile olduğumu öğrendim o kadar istediğim halde kendim bile inanamadım hamile olduğuma. Sende olabildiğince akışına bırak yumurtlama günleri tabiki önemli değerlendir ama oldu mu olucak mı diye fazla düşünme 🌸
daslan busrax_ baden fındık kısaca kuruyemişi bol tüketin. Hafif egzersizler yapın sigara alkol varsa uzak durun vitaminlerinize bi baktırın bence. Ben 2. gebeliğimi planladıgımızda ilk önce vitamin değerlerime baktırdım daha sonra eksikleri tamamlayarak yumurtlama günü değerlendirmesi yapmıştık sadece ve ilişkiden sonra 1 saat yatmıştım bu süreye uzun diyenler olabilir benim doğrum bu şekildeydi♥️