Emnesar ben gündüz uyuyamıyorum gecede iki saat falan sonrası hep ayakta 😢hamileliğin en zor yanlarını dibine kadar yaşıyorum resmen.Bu haftalarda iyi uyuman lazım diyor herkes ilerleyen haftalarda zaten uyuyamayacaksın diyor benim şimdiden böyle .Allah yardımcımız olsun.