Liv hospitalda Bülent tekin takipliydim çok da sevdiğim bir doktordu sadece çok detay vererek konuşmuyordu biraz daha bak bu elleri kolları gibi şeyler bekliyor insan ama çok memnundum ☺️ Sonra Medipol megayı o kadar öven ve giden arkadaşımız oldu ki ve Elif hanımı da çok beğenenler vardı denemek için gittik o da çok pozitif ve ilgiliydi daha detaylı anlattı cinsiyet tahmini vs sordu kafam çok karıştı. Bir de şöyle düşündüm Medipolde birçok doktorla alakalı çok iyi şeyler duydum ama livde sadece Bülent beyi beğeniyorum oldu ki doğum esnasında gelemedi hastalık olabilir bir şey olabilir orda doğum yapmak istemem ama Medipol biraz daha bu açıdan da güven veriyor. Doktorlar hakkında bilgisi olan veya tavsiyede bulunabilecekler varsa çok sevinirim yorumlarınızı bekliyorum